Zondag 5 juni - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Nanny - WaarBenJij.nu Zondag 5 juni - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Nanny - WaarBenJij.nu

Zondag 5 juni

Door: Nanny

Blijf op de hoogte en volg Nanny

08 Juni 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag na het reizen al ik eens geen migraine krijgen. BALEN.
Vanochtend een stadstour met de bus. Ga gewoon mee. Ik kan beter onderweg zijn en nog wat van de stad zien dan op de hotelkamer blijven.

De lunch is vandaag inbegrepen; die hebben we in het Hard Rock Café. Lekker gegeten. Ook de sterren bekeken. Er is toch te weinig tijd om een specifieke ster te gaan bekijken. Ergens wel jammer, ik had het wel leuk gevonden. Natuurlijk een blik geworpen op de Hollywood-letters. Blijkt in eerste instantie gewoon een reclameuiting te zijn geweest van de projectontwikkelaar die de wijk Hollywood heeft gebouwd.

In me middag ga ik mee met de optionele excursie naar Getty Museum en Santa Monica Beach.
Het museum ligt op een heuvel en vandaar heb je een prachtig uitzicht. Nu wat minder want er bleek een bosbrand in de buurt te zijn en er hangt een grote aswolk in het gebied. We hebben ook hier niet alle tijd om het museum goed te kunne bekijken, daar is het simpelweg veel te goot voor. Ik heb me beperkt tot de foto's. Daarna nog even een lekkere kop thee op een van de terrassen.

Daarna is het tijd voor Santa Monica Beach. Het zonnetje schijnt lekker maar er is wel een koude wind. Lijkt me te koud om in de zee/oceaan te gaan zwemmen...
We hebben op de pier gelopen. Aan het eind daarvan kan je ook wel eens dolfijnen zien zwemmen. Die heb ik niet gezien, maar wel stak een zeehond zijn hoofd boven water. Flitsfotografie die ik ben, heb ik dat ook nog vastgelegd!

Ik ga met bus terug naar het hotel, mijn koppijn is er nog steeds. Niks minder geworden. Snik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Nanny

Actief sinds 03 Juni 2016
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 1350

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 10 Augustus 2016

Eiland Vijfdaagse

04 Juni 2016 - 23 Juni 2016

Go West

Landen bezocht: